środa, 11 grudnia 2013

Inspiracje! :)

Hi!
Jestem już po drugim dniu próbnych egzaminów. Mimo że, to tylko próbne, to i tak mam stresa. Myślę, że pierwszy dzień poszedł mi lepiej, gdyż wolę przedmioty humanistyczne. Jeszcze tylko angielski i koniec. 

A jak Wam poszły próbne? :)
 
Oczywiście, już szybko zmieniam temat. W sumie nie będę tu dużo pisać. W związku z tym, że idą Święta to chciałabym pokazać Wam kilka moich Świątecznych inspiracji. Są to głównie obrazki ze strony weheartit.com, które kiedyś tam znalazłam i zapisałam sobie na lapku. :)







 


             






Mam nadzieję, że chociaż część tych inspiracji, spodobała się Wam. :)
Teraz lecę, obejrzę PM i może jeszcze coś sobie na jutro powtórzę.
Buziaki. ♥

4 komentarze:

  1. ja próbne mam dopiero w styczniu :))) śliczne inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne inspiracje :) Ja juz mam próbne a tym tygodniu ;/
    zapraszam > agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh ja mam odwrotnie z humana poszło mi gorzej :/

    OdpowiedzUsuń