sobota, 28 grudnia 2013

I po świętach!

Dzień Dobry!
Na początku chciałam Was przeprosić, że nie wstawiłam zdjęć dekoracji domu ale już dzisiaj wieczorem to nadrobię. Brakuje mi jeszcze kilku zdjęć, które muszę zrobić jak już będzie ciemno. Więc czekajcie. :)
Wczoraj byłam u mojej przyjaciółki. Wybrałyśmy się na zdjęcia. Pewnie pokażę je w najbliższych dniach.
A tutaj macie tylko dwie fotki z instagrama. <klik>

                        




Dzisiaj jak widać za oknami, jest piękna i słoneczna pogoda. Po południu znów wybieram się do przyjaciółki.
:)

A Wy jakie macie plany na dzisiejszy słoneczny dzień?
♥♥

3 komentarze:

  1. super post ;)
    paulinandme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ostatnie zdjęcie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym Ci życzyć samych sukcesów, w życiu prywatnym jak i w blogowaniu, spełnienia marzeń i tego, co zapragniesz w Nowym Roku. Mam też nadzieję, że miło spędzisz Sylwester :)
    Mój blog*kliknij*
    Jak chcesz możemy wzajemnie się obserwować :)

    OdpowiedzUsuń