piątek, 6 grudnia 2013

6 grudnia! :D

Ho! Ho! Ho! :)
Dzisiaj mikołajkowo
. Mimo że pewnie dla wielu z Was ten dzień był udany to niestety u mnie nie było tak dobrze. Bo, gdyż, ponieważ niedawno złapało mnie przeziębienie i dzisiaj już od samego rana dało o sobie nieźle znać! Miałam iść na roraty (bo bierzmowanie) ale nie miałam siły wstać. Do szkoły musiałam iść bo miałam sprawdzian z polskiego i z matematyki. Przez ciągły katar i ból głowy nie mogłam się skupić. Całe szczęście, po napisaniu sprawdzianów, czyli po trzech godzinach lekcyjnych zwolniłam się do domu. Teraz przez weekend jestem zmuszona na siedzenie w domu by wykurować się na przyszły tydzień. Gdyż to właśnie w poniedziałek, moja klasa ma mikołajki. :)
Moja klasa nigdy nie była dość zgrana i podczas mikołajek były różne kłótnie przez prezenty więc już chyba drugi czy trzeci rok, kupujemy sobie SŁODYCZE! Według mnie jest to świetne wyjście.
Chyba nie ma osoby, która nie lubi chociaż czasem zjeść czegoś słodkiego. :)

A tutaj coś małego, co dostałam od rodziców.
A co Wy dostałyście na mikołajki ?
A i czy Wy coś komuś podarowałyście?
I tak trochę z innej beczki. 
Jaka jest u Was pogoda !?



Lecę obejrzeć odcinek "Nany" i zawijam w kimę. 
Branoc. ♥

6 komentarzy:

  1. Heh u mnie śnieżyca była, ale dzień - ok ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. obs=obs? ;) http://pinkk-ranbow.com./

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog :D
    uwielbiam te czekoladki ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. styropianowa bombka plus klej do Decoupage, chusteczka z reniferami przyklejona,troszkę brokatu,wstążeczka i na koniec wszystko pomalowane specjalnym nabłyszczaczem haha :DD

    OdpowiedzUsuń
  5. mmmm uwielbiam wszystko co z milki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam !
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post !:*

    OdpowiedzUsuń