piątek, 27 września 2013

NARESZCIE PIĄTEK!

Cześć! :)
Jest już piątek! Tak mój ukochany. Na który czekam od poniedziałku. Przyznam szczerze, że ten tydzień strasznie mi się dłużył i był okropną mordęgą. Codziennie musiałam pisać jakieś kartkówki, sprawdziany. Jestem wykończona psychicznie. Z dnia na dzień było coraz gorzej. Nie mogłam się skupić na tym co robię, często myliłam się w najprostszych rzeczach. Całe szczęście to już koniec. Będę mogła wcześniej iść spać i nie martwić się o to czy lekcje są odrobione i czy jestem nauczona. A w sobotę wstanę wyspana o 11 i zrobię sobie pyszne naleśniki na śniadanie.Dzisiaj już nigdzie nie wychodzę. Jedyne miejsce do którego się wybrałam to dentysta. Całe szczęście była to tylko krótka wizyta kontrolna.
Zmieniając temat. :)
Jak widać 3/4 zdjęć na moim blogu jest wykonane telefonem gdyż nie mam dobrego aparatu, a telefon jest zawsze pod ręką. Nie mam lustrzanki czy dobrego aparatu cyfrowego. Pamiętam, że jeszcze w zeszłym roku bardzo chciałam kupić sobie lustrzankę bo wszyscy wtedy sobie kupowali. Całe szczęście moi rodzice wybili mi z głowy ten głupi pomysł. Aparat jest mi potrzebny tylko na wyjazdy lub do robienia zdjęć na bloga. Moim celem jest zakup dobrego aparatu cyfrowego. Takiego, który będę mogła wszędzie zabrać. Jak do tej pory zainteresowały mnie  Nikon 1 J3 i Nikon 1 V1. Osobiście nie znam się na aparatach ale uważam, że któryś z tych może być dobrym wyborem. Więc już zaczynam zbierać pieniądze. 


A Wy polecicie mi jakiś aparat ? :)
Może znacie lepiej ten temat.
Jakimi aparatami Wy robicie zdjęcia ? :)
Byłabym wdzięczna za każdą radę w tej sprawie. ^^




_________________
Nutka. ♥


Zaraz biorę się za czytanie waszych blogów, a wieczorkiem może obejrzę jakieś anime. :)

21 komentarzy:

  1. Uwieeeelbiam tą piosenkę ;)
    Anime? Już Cię lubię :D
    A co do aparatów - wyglądają nieźle

    OdpowiedzUsuń
  2. wszyscy kupowali apraty dla szpanu a nie dlatego ze chcieli robic dobre zdjecia ;)
    pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. poleciała bym, ale w ogole sie na tym nie znam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie dodam :)! w sumie nie znam się na aparatach ale ja mam nikona i uwielbiam go! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi , też się ten tydzień strasznie dłużył :D . Ja , nie mogę Ci pomóc z wyborem aparatu , ponieważ mam taki duży = ) . + Obserwujemy ? , napisz , u mnie : lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna ;D
    Zapraszam do siebie ;D
    http://vogueholiczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. też się ciesze, że ten ciężki tydzień się skończył ;3 fajnie tu u Cb ;D Obserwujemy /

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ty fajnie piszesz *o* Obserwuję i zapraszam do siebie * : .
    obserwujemy na blogspovin . ? ♥ .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. :)
      Taki komentarz zachęca mnie do dalszego pisania tutaj. ♥

      Usuń
  9. ja robię zdjęcia Canonem 1100D i jestem zadowolona:)

    http://okno-buntowniczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również jestem kompletnie wykończona ;c

    OdpowiedzUsuń
  11. ja zdjęcia wykonuję Kodakiem. możesz na moim blogu zobaczyć jakiej jakości wychodzą zdjęcia :)
    również obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam samsung wb150f no i może być jak na amatorkę :) ale to jaki aparat sobie kupisz zależy od tego ile chcesz na niego wydać kieruj się opiniami innych co do danego aparatu

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam tę piosenkę :)
    Też powinnam zainwestować w lustrzankę!

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam sony alfa 330 i mi się ostatnio zrypał :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne zdjęcie. :)
    Obserwuję Cię, a Ty mnie? :)

    OdpowiedzUsuń