niedziela, 1 września 2013

HOLIDAY 2013 :)

Hej hej hej!
Niestety wakacje 2013 już się skończyły. Tak bardzo nie chcę do szkoły. Głównym powodem jest to, iż w tym roku piszę testy gimnazjalne. Nie uczę się źle ale mam wrażenie, że w mojej głowie jest pustka. Jednak liczę na to, iż przed egzaminami będę czuła się pewniej i dostanę się do dobrego liceum. Dooobra bo już się chciałam rozpisać. :) Ten post chcę poświęcić podsumowaniu wakacji 2013. Na nieszczęście nie mogę zaliczyć ich do bardzo udanych. Dużo siedziałam w domu, mało wychodziłam. Jeśli już to w miejsca, które już znam. Hasłem tych wakacji była "monotonność". Oczywiście nie całych ale większości. 
                                                A teraz dam kilka mixów zdjęć z wakacji. :)
Spaghetti♥/ Ognisko/ Po Nocowaniu/ KEBS♥
Mc/ Śniadanko♥/ Raweczka/ Mc
Rawka/ Robimy naleśniki♥/ Zalew/ Kawa z lodami♥
Śniadanko♥/ Ciacho♥/ Znowu Śniadanko/ Mc :D

Kilka zdjęć z Dolnego Śląska na którym byłam z rodzicami. ^^
Nadal zdjęcia z Dolnego Śląska ^^

Mam nadzieję, że Wam się podobają. Dużo blogerek pisze plany na wrzesień i na rok szkolny ale ja chyba się tego nie podejmę chociaż nie wiem. Cały czas nad tym myślę.
--------------
Jutro mam rozpoczęcie dopiero na 12 więc postaram się wstać o 9. Zrobić kilka zdjęć mojego stroju na rozpoczęcie i wstawić tutaj z krótką notką. :)))

A Wy jak się ubieracie na rozpoczęcie ? 
Spódniczka, spodnie, a może sukienka ? 
Piszcie w komentarzach. 


Do jutra. ♥♥♥





2 komentarze:

  1. Nice Blog :)

    Wanna follow each other on GFC, Bloglovin, Facebook or Twitter???

    Just let me know and I will make sure to follow ya back
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Piszesz bardzo ciekawe posty ;) Tylko tak dalej :3

    http://jesseyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń