piątek, 30 sierpnia 2013

OBÓZ :)

 Hej!
Ten post chcę poświęcić mojej siatkówce. Od grudnia uczęszczam do klubu siatkarskiego Skier-Vis. Niestety, bardzo rzadko przychodziłam na zajęcia, a jak wiemy bez systematycznej pracy nie da się dużo zdziałać. Całe szczęście od maja zaczęła tam chodzić również moja koleżanka. Ona zmotywowała mnie do czynnego uczęszczania na zajęcia. Lecz przez dwa miesiące nie udało mi się dużo zrobić. Całe szczęście udało mi się zapisać na obóz organizowany przez klub. Spędziłam tam prawie dwa tygodnie, od 11 do 23 sierpnia. Muszę przyznać, że zrobiłam tam postępy. Które zostały zauważone również przez trenerów. Co bardzo mnie ucieszyło. :)
Łapcie kilka zdjęć z obozu. Są to zdjęcia wykonane telefonem, które są na moim instagramie. <link>

Dziewczyny grają po obiedzie 
Czartery!!! :)
W pokoju [Ola] 

Słitka w lusterku musi być :)))

Zbieranie podpisów na koszulkach! :D

      A to jest nasz skład. ^^

---------------------


A to znalazłam na biurku gdy przyjechałam do domu. ♥♥♥


Od teraz chcę chodzić już systematycznie na treningi. W przyszłości nie zostanę wielką siatkarką ale bardzo lubię ten sport i nie wyobrażam sobie życia bez niego. :)
_________
Teraz jestem chora i siedzę w domu. Miałam dzisiaj grać mój pierwszy sparing ale niestety rozłożyłam się i leżę w łóżku. Tak mija mi jeden z ostatnich dni tych wakacji. :c
A Wy lubicie siatkówkę ? A może jakiś inny sport ? :)

14 komentarzy:

  1. o, widzę mamy ten sam telefon! :)
    plecak kupiłam na ebayu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia ;)
    chciałabym zaobserwować, ale nie widzę gadżetu...

    OdpowiedzUsuń
  3. buty pożyczone od koleżanki, bo jak napisałam w poście (o ile czytasz posty :)), że nie byłam wtedy u siebie. Miałam ze sobą tylko japonki ;). Powodzenia w blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post! Cudowny blog! Bardzo mi się tu podoba więc co powiesz na wspólną obserwację ?:) Zaobserwuj i napisz mi w komentarzu na moim blogu. Abym mogła się odwdzięczyć. A jeśli nie chcesz to po prostu zignoruj to pytanie :) buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę dalszych postępów ^^ zaobserwujesz andziaxd-to-ja.blogspot.com ?

    OdpowiedzUsuń
  6. lubisz siatkówkę? już kocham Twój blog!
    ja kocham siatkówkę, ale niestety dane mi ją tylko oglądać, z powodów zdrowotnych nie mogę grać...:C

    obserwuję
    Zapraszam
    PS. usuń weryfikację obrazkową w komentarzach.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia, widać że wakacje udane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię siatkówkę, ale moją największą miłością jest piłka nożna <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Sympatyczne zdjecia! :)
    A moze obserwujemy? Byloby mi bardzo milo.
    <3
    Gosia
    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  10. jeżeli bez czegoś nie umiesz żyć,to wyraźny znak, żeby się temu oddawać i robić to jak najczęściej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja już obserwuję;) od dawna

    http://okno-buntowniczki.blogspot.com/

    PS. usuń weryfikację obrazkową.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię siatkę, chętnie bym sobie pojechała na taki obóz :D

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/
    Klikniesz w banner Sheinside?

    OdpowiedzUsuń
  13. pewnie, że obserwujemy :)
    ja już, Twoja kolej ;)

    OdpowiedzUsuń