niedziela, 10 listopada 2013

Brokat! :)

Hi !
Dzisiaj będzie tematycznie! Stwierdziłam, że pisanie bloga nie powinno opierać się wyłącznie na opisywaniu mojego dnia. Co jakiś czas będę robiła posty tematyczne. Może ootd, nowe lakiery, zorganizowanie przestrzeni biurka itd. Co Wy na to ?
 A więc wracając do tematu, czyli brokatu! Jakiś tydzień temu przeglądałam katalog z Avon i Oriflame. Dawno nic stamtąd nie zamawiałam więc stwierdziłam, że może znajdę coś ciekawego. I tak też się stało! W Avon zamówiłam brokat, a w Oriflame małą paletkę cieni. Niestety na to z Oriflame muszę jeszcze trochę poczekać. A więc wczoraj gdy mama przyszła z pracy, przyniosła mi ten brokacik! Wieczorem nie chciało mi się nic z tym robić więc odłożyłam go na półkę. Lecz dzisiaj obudziłam się o 8:30! Nie mogłam już zasnąć więc usiadłam przy biurku i zaczęłam malować paznokcie. Nie miałam zwykłego bezbarwnego lakieru więc użyłam bezbarwnej odżywki. Może to i tak wyjdzie moim paznokciom na zdrowie. A więc świeżo pomalowany paznokieć należy zanurzyć w brokacie. Ja jeszcze raz pomalowałam paznokieć z brokatem odżywką. Potraktowałam ją jako utwardzacz. I tyle. :) Brokat bardzo ładnie pokrywa całą powierzchnię paznokcia. Są jednak dwa minusiki. Po pierwsze na początku lakier nie bardzo chce zejść z palcy. Niestety siłą rzeczy znajduje się on na nich przy nakładaniu brokatu. Schodzi on dopiero po ok. 30 minutach.
Drugim minusem jest to, że jest go tak mało, iż wystarcza on tylko na dwa użycia. :c
Więc trzeba bardzo oszczędzać. Jednak uważam, że efekt i tak jest świetny. Myślę, że tak pomalowane paznokcie idealnie nadadzą się na imprezę lub sylwestra!
                                   

        

           
             Na ostatnim zdjęciu widać efekt końcowy.
A i oczywiście bardzo dużym plusem jest to, że brokat nie schodzi! Przed chwilką myłam głowę i jak brokat był na paznokciach tak jest. :)

A Wam podobają się paznokcie w takim wydaniu?

Czy raczej wolicie tylko lakier? 

  Buziaki. :*
 Branoc.

8 komentarzy:

  1. Efekt końcowy jest boski = ) .
    + lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog ♥
    cookiesandfashionn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski efekt :)

    Obserwujemy?
    mimblox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny patent na paznokcie !! Muszę to koniecznie wypróbować <3

    slodkiezycienastolatki.blogspot.com
    slodkiezycienastolatki.blogspot.com
    slodkiezycienastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. oj ja niestety nie mam czasu na takie zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super posty :) obserwuje. Zapraszam do mnie ♥ - sheinshide.blogspot.com

    Obserwujesz mnie ja ciebie :)

    OdpowiedzUsuń