sobota, 16 listopada 2013

OOTD!

Siemka!
A więc zacznę od tego, że w tym poście będzie mój pierwszy codzienny ootd! Będzie to zwykły strój jaki założyłam dzisiaj gdy szłam na mecz koszykówki mojej przyjaciółki. W poście również zawarte będą moje małe zakupy, które poczyniłam w ostatnich dniach. :)
To zdjęcie jest większe od reszty, która będzie zawarta w poście ponieważ chcę żebyście cokolwiek na nim zobaczyły. I z góry przepraszam za jakość!!!

płaszcz - margo
koszulka - stradivarius
spodnie - H&M
buty - dicheman
czapka - go sport
szalik - zawaliłam mamie
torba - diverse
W moich przyszłych stylizacjach pewnie będą górowały czarne spodnie gdyż mam krótkie nogi, a dzięki czarnym spodniom są one optycznie wydłużone. Wiem, że żeby było lepiej widać elementy ubioru powinnam zrobić kilka fot ale nie mam dzisiaj czasu na takie zabawy. :c


A teraz, te małe zakupy:
Jeśli ktoś czytał mój poprzedni post to wie, że czekałam na paletę cieni i wreszcie się doczekałam!
Od pewnego czasu zaczęłam się malować. Najpierw chciałam robić sobie kreski lecz niestety one często wychodzą nierówne. Przynajmniej u mnie tak jest. Więc stwierdziłam, że cienie będą bezpieczniejsze i szybsze w nałożeniu. Kupiłam sobie dość 'bezpieczną' paletkę. Są tu kolory, które bardzo lubię. :)




Drugim małym zakupem jest reklamowana ostatnio odżywka do włosów Garniera. Jest to podobno "opatrunek" na rozdwojone końcówki. Zapuszczam włosy około roku i nie chciałabym ich obcinać ze względu na brzydkie końcówki gdyż wiem, że wyjdę bez połowy włosów. Mam nadzieję, że to pomoże. :c


Co o niej myślicie ?
Może któraś z Was już jej próbowała i może się wypowiedzieć? 


Huuhuu, a to coś w stylu "TATO, ZRÓB OBIAD!"



Lecę się szykować bo o 17 idę na pierwsze urodzinki mojej chrześnicy! 


Życzę Wam miłego wieczorku!
Buziaki! :*

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie :)
    Miłego roczku :*
    Obserwujemy?:)
    agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne rzeczy:)

    zapraszam---> http://joanna-passion-life-dreams.blogspot.com/
    (jeśli Ci się spodoba zaobserwuj a ja n 100% się odwdzieńczę);)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna kurtka i czapa :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne cienie !

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj, jestem u Ciebie pierwszy raz, muszę Ci powiedzieć, że Twój blog jest świetny. Bardzo mi się spodobał, piękne zdjęcia oraz tło:)
    Jeśli masz ochotę to zapraszam Cię do obejrzenia/skomentowania mojego bloga - nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy ootd ;) mam nadzieję, że urodziny były udane :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super cienie i ootd ^^ No i teraz mam ochotę na KFC :D

    OdpowiedzUsuń