piątek, 1 listopada 2013

October instagram!

Hej! 

                      Dzisiaj będzie post dla tych, którzy wolą oglądać zdjęcia niż czytać notki.                         Będzie to krótkie podsumowanie października w zdjęciach z instagrama
Ogółem październik był to dla mnie dobrym miesiącem.
Załapałam sporo dobrych ocen. Brałam udział w akademii. Byłam na trzech wycieczkach. Jeszcze nie czuję stresu egzaminów więc jest dobrze. :)
Tym razem nie wrzucam wszystkich zdjęć, gdyż niektóre pokazałam we wcześniejszych postach. 

A więc lecimy:

Che-che-chemia 
Bronisze ♥

Pierwsza lekcja w gimbazie!
Przygotowania do akademii 
KRĘGLE!
Szpan na nowy tv

Początki robienia aniołków na kartki świąteczne
Wieczorna nauka 
                                   

I to będzie na tyle.
  Aaa nie, jeszcze bym zapomniała!



 
   Bye! :)


2 komentarze: