poniedziałek, 4 listopada 2013

Pierwszy 1000!






Hej! :D

A tak właściwie to 1033 wyświetlenia! Taką liczbę zobaczyłam wchodząc ostatnio na mojego bloga. Jestem z tego bardzo dumna gdyż posty piszę niezwykle rzadko, a ludzie i tak tutaj wchodzą i może nawet czytają to co tutaj piszę. A szczególnie cieszy mnie widok komentarzy, które chyba najbardziej motywują mnie do tego, żeby nie rezygnować z blogowania. A oto cztery komentarze po których przeczytaniu zrobiło mi się szczególnie miło: 

~ ale ty fajnie piszesz *o*~ Masz bardzo fajny blog, przejrzałam kilka wpisów, podoba mi się :)~ Piszesz bardzo ciekawe posty ;) Tylko tak dalej :3~  Świetny post! Cudowny blog! Bardzo mi się tu podoba

Postaram się teraz pisać częściej! Minimum dwa razy w tygodniu. Może dla Was nie jest to niczym wielkim ale dla mnie przy moim harmonogramie pracy w tygodniu jest do bardzo dużo. A więc co, chyba mogę życzyć mojemu blogowi tylko następnego tysiąca wyświetleń i następnego, i następnego. 


*EDIT: A właściwie już 1090. Lecz post pisałam w sobotę i wtedy było tyle. :)

A na koniec nutka, którą słyszę praktycznie codziennie gdy jadę do szkoły!
Najpierw gdy leciała w radiu to przełączałam stację ale po kilku dniach się do niej przekonałam. 
                                                                     
                                                       *księżniczka*

4 komentarze:

  1. dzięki za komentarz u mnie ;* gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Congrats on 1000 page views! :) And thanks for your comment; I hope you'll get to see London soon, it's beautiful! :) xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!!

    Zapraszam do mnie:
    Aleksuu.blogspot.com obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje wyświetleń ; ) świetny blog !

    Obserwujemy ?
    marttfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń