wtorek, 5 listopada 2013

Zwykły szkolny dzień :)

Siemaneczko!

Tak bałam się dzisiejszego dnia, a okazał się nienajgorszym zaskoczeniem. Na polskim pani zadała nam do napisania przemówinie! Pisałam je dopiero raz w życiu więć byłam trochę zaniepokojona ale gdy przyszłam do domu to zaraz zabrałam się do pisania! Myślę, że poszło mi nienajgorzej lecz zobaczymy co jutro powie pani. Na chemii miałam sprawdzian na który byłam tak dobrze przygotowana lecz zapomniałam jednego wzoru i przez to skopałam dwa zadania. Liczyłam na cztery ale chyba będzie trzy jak nie dwa. :o
Dwoma plusami dzisiejszego szkolnego dnia jest to, że dostałam 4 z klasówki z rosyjskiego i 4 z kartkówki z polskiego. Jutro mam kartkówkę z biologii i matematyki więc wracam do nauki, a później szybko pod prysznic i spać! :)



Przepraszam za tak nudnego posta ale dzisiaj nie stać mnie na nic więcej. 



A na koniec przesyłam Wam ogromny UŚMIECH.



Dobrej Nocki Życzę!

7 komentarzy:

  1. eh ; ( u nas też w szkole kartkówek i kartkówek ; ( ale ja się nie przejmuję i nie siedzę w tych książkach bo to nie ma najmniejszego sensu, nie wykorzystujemy tej wiedzy i szybko zapominamy....
    bere-nika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym, że szybko zapominamy to zgodzę się z Tobą w 100% !

      Usuń
  2. Rosyjski hmm, śmieszny język :-D ładne zdjęcie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje czwóreczek ,a może chemia nie poszła Ci tak źle ; )
    również obserwuję .

    http://marttfashion.blogspot.com/2013/11/sheinside.html
    ps. Klikniesz u mnie w link sheinside ? Bardzo proszę ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog ! Jestem pod wrażeniem :)
    Obserwuje i liczę na rewanż !
    aggie-agie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na szczęście nie chodzę już do szkoły;pp

    Obserwujemy?;d
    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś śliczną dziewczyną!:)
    obserwujemy?

    xoxo

    OdpowiedzUsuń