czwartek, 31 października 2013

Łapiemy ostatnie gorące promienie słońca! ♥

Hej! :)
Ten tydzień, kończy się już dzisiaj! A wszystko za sprawą jutrzejszego święta Wszystkich Świętych. "Święta Wszystkich Świętych" trochę masło maślane ale dobra. Te cztery dni mijały dość mozolnie ponieważ codziennie musiałam się czegoś uczyć. Co było to było dzisiaj można trochę poleniuchować.
Mimo że, ostatnie dni nie należały do najlepszych to i tak znalazłam trochę czasu na przyjemności. Z tego co usłyszałam to pogoda w naszym kraju ma z dnia na dzień się pogarszać. A więc, stwierdziłam, że spędzę trochę czasu na świeżym powietrzu. Najlepszym pretekstem do wyjścia na dwór w tygodniu jest pies.
A więc zobaczcie kilka zdjęć z tego jak wraz z moim psiakiem, korzystaliśmy z ostatnich ciepłych dni. :) 

                                                                                                                                                                                                                  


                                     

Na koniec jeszcze coś małego i słodkiego! Ostatnio zaczęłam trochę dbać o linię ale nie mogłam odmówić sobie tych pyszności. Mój tata kupił maślane ciastka z żurawiną! Nie wiem czy jadłyście ale dla mnie jest to coś przepysznego. Nie obchodzi mnie to ile mają kalorii. Skoro są u mnie w domu to muszę skosztować choć jedno. Chociaż często kończy się to na zjedzeniu połowy paczki. :c
                                                             


Może, któraś z Was ogląda anime i może mi coś polecić? 
Może coś w stylu "Nany" czy "Bokura ga ita"

Czekam na wasze komentarze.

Bye. ♥

1 komentarz:

  1. Haha ja też tak mam, że chcę zjeść jeden a zjem połowę z paczki :D

    OdpowiedzUsuń