środa, 9 października 2013

HAHAHA, AZJATYCKO!!! :D

Hi! ♥
Dzisiaj miałam do szkoły na dziewiątą więc mogłam sobie troszkę dłużej pospać. Niby to tylko godzinka ale w tygodniu to naprawdę dużo daje! Lekcje minęły mi dość szybko. Byłam zwolniona z siódmej godziny ponieważ musiałam iść na próbę. W poniedziałek mamy uroczystość z okazji 5-lecia nadania imienia szkole im.Jana Pawła II. Muszę zostawać w szkole na próby które trwają ok. godziny. W piątek pewnie będą to dwie godziny. A w sobotę... Tak w sobotę również się spotykamy, a nauczycielki powiedziały, że możemy wziąć ze sobą śpiwory. Hahaha. :) Jedynym plusem jest to, że w poniedziałek przychodzę tylko na akademię i do domu! Po szkole przyjechałam do domu. Nie miałam dużo lekcji i nauki więc postanowiłam, że coś wyczaruję. Może nie jest to nic pięknego ale przynajmniej nie marnotrawiłam czasu na oglądanie telewizji czy bezczynne siedzenie na laptopie. A więc to jest wynik mojej 10-minutowej pracy, hahaha. :D



Są to przepięknej urody dwa małe koczki i małe kreski na oczach. :)

Myślicie, że co by powiedzieli ludzie widząc mnie taką w szkole, hahaha? 


*Ooo... i teraz zauważyłam, że prawie nie mam nosa. *lol*

6 komentarzy:

  1. Przeurocze koczki! Sama próbowałam sprawić sobie taką fryzurkę, niestety moje włosy są trochę na to za długie..
    Co do tego "co powiedzą ludzie" - nie zastanawiaj się nad tym. Jeżeli tylko podoba Ci się takie uczesanie i dobrze się w tym czujesz, to śmiało uczesz się tak do szkoły! Nie zastanawiaj się nad opinią innych, bo to nie oni przeżyją za Ciebie Twoje życie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dokładnie! godzina rano to jak wieczność!

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha^^
    A teraz odp. Hatsukoi jest o dziewczynach w gimnazjum i liceum o ich pierwszych miłościach itp. Kiedy po raz pierwszy czytałam mangę miałam małe problemy z przestawieniem się 'na strony' nw czy wiesz ale tam czyta się od prawej do lewej i tego z początku nie mogłam ogarnąć. Muszę jeszcze dodać, że manga w tym wypadku jest o wiele lepsza od anime, głównie przez grafikę, której po prostu nie mogłam znieść.... Polecam ci przeczytać! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna , fryzurka : ) . Ja , też niedługo mam rocznice nadania imienia szkoły : D .
    + Obserwuje i zapraszam : lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń