poniedziałek, 7 października 2013

WEEKEND

Hi!
Trochę tutaj nie pisałam ale to wszystko z braku czasu. Cały weekend miałam zajęty ale muszę go zaliczyć do udanych! Po szkole w piątek przeszłam się z koleżankami po mieście, gdyż pogoda była nienaganna. Gdy zrobiło się chłodno weszłyśmy do baru orientalnego Hoa-Sen. :) Pierwszy raz w życiu jadłam sajgonki w miejscu publicznym. Zawsze mama robiła je w domu, a tu pierwszy raz spróbowałam na mieście. Niestety byłam rozczarowana ich smakiem. :c To co było w środku nie przypominało niczego. (mięso z kota!)
W sobotę musiałam wstać o 5 rano ponieważ już o 6 wyjeżdżałam na hale targowe na Bronisze. Tam kupiłam sobie kilka rzeczy, które może pokażę w następnym poście. Wróciłam o 10. Poleżałam trzy godzinki przed telewizorem i wybrałam się do koleżanek. A w niedzielę odebrałam mój indeks! Bo w tym roku zaczynam bierzmowanie, które będzie trwało dwa lata. :c Później miałam obiad rodzinny. :D
A ten tydzień zaczął się bardzo dobrze gdyż dostałam dzisiaj 5- z odpowiedzi, z geografii. 

Spóźnione:


1 komentarz: