poniedziałek, 14 października 2013

Akademia

Hi! :)
Dzisiaj jak wszyscy wiemy jest Święto Edukacji Narodowej. Pewnie większość z Was nie poszła dzisiaj do szkoły i spała do dwunastej! Mnie niestety ominął ten rarytas gdyż uczestniczyłam w akademii z okazji 5-lecia nadania imienia szkole im. Jana Pawła II. Już od zeszłego poniedziałku musiałam przychodzić na próby, które trwały nawet dwie godziny. Najgorzej było w sobotę. Kiedy Wy smacznie spałyście, ja musiałam być od 10, do 15 w szkole. :D Po sobotnich próbach, razem z Natalią ruszyłyśmy na spontaniczną wixę. A więc, dzisiaj musiałam być w szkole już o 7:30. Akademia trwała od 10:30 do 13:15. Z czego ja mówiłam w niej tylko trzy czy cztery zdania i to na początku. Jakoś nie mam dzisiaj weny do pisania więc chyba to będzie na tyle. :c
Narka. :*

+ Jeszcze mały bonus! Zaraz jadę do kościoła ale nie z okazji bierzmowania! Będę występować w TV Trwam z okazji "litanii miast". Módlcie się za mnie! ♥

2 komentarze: