środa, 28 sierpnia 2013

POCZĄTEK :)

Hej!

Dzisiaj chciałabym rozpocząć moją przygodę z blogowaniem. Większość dziewczyn ma lub miało blogi. Mnie osobiście nigdy się nie to nie zdarzyło. Wolałam zachować moje przemyślenia tylko i wyłącznie dla siebie. Lecz dzisiaj postanowiłam to zmienić! :)

___________

Mam na imię Gabriela. Lecz wszyscy od kiedy tylko pamiętam mówią do mnie Gabi. :D

W lutym tego roku skończyłam 15 lat. Pochodzę ze Skierniewic. Jest to małe miasto, które leży między Łodzią, a Warszawą. Od zawsze w wakacje, ferie bądź weekendy jeżdżę z rodzicami i młodszą siostrą na mniejsze bądź większe wycieczki. Nie wyobrażam sobie życia bez podróży. 
__________

Myślę, że tyle wystarczy na początek. Nie wiem czy to co napisałam zachęci Was do czytania tego co tutaj napiszę ale jestem dobrej myśli. Oczywiście nie będę pisała tutaj postów jedynie o podróżach ale również o moim codziennym życiu. Pewnie zrobiłam tu masę błędów ortograficznych, językowych i interpunkcyjnych więc z góry za to przepraszam. :)



Bye. :*

2 komentarze: