czwartek, 12 września 2013

Perfume ♥


Hej, Hej!
Dzisiaj wyjątkowo piszę do Was w czwartek! Kończy się już drugi tydzień szkoły. Póki co nie załapałam żadnych ocen. Chociaż na przyszły piątek mam już zapowiedziany sprawdzian z fizyki. i poważną kartkówkę z matematyki. 3 klasa gimbazy - strach się bać. :) Ten post chcę poświęcić perfumą! Kiedy byłam mała niejednokrotnie dostawałam "perfumy" dla dzieci. Niestety często były to bardzo mocne zapachy więc po kilku latach znalazłam z mamą mgiełki! Cudowne, lekkie i piękne zapachy. Nadają się one w sam raz na lato, które niestety już nam się skończyło. :c Zawsze kupowałam mgiełki z firmy avon. Miałam już zapach, arbuza, wiśni, granatu i mleka z miodem. Najbardziej słodką wonią był arbuz. Wiśnia była dość delikatna. Granatu absolutnie nie polecam. Zaś mleko z miodem było świetne! Lecz w zeszłym roku, jakoś we wrześniu stwierdziłam, że zainwestuję w jakieś perfumy. Pierwszy zakup, był to zakup w ciemno. Niestety zapach nie podpasował mi. Jest on strasznie słodki.Nie pamiętam nazwy perfum ale wyglądają one tak: 




Na szczęście zakup kolejnych perfum był już trafiony! Pojechałam z rodzicami do Łodzi i tam wybrałam sobie prześliczny zapach zielonej herbaty. Jest on świeży i lekki. 
Perfumy Elizabeth Arden:

Niech nie odrzuca Was to, że perfum jest jeszcze tak dużo. Kupiłam je w styczniu czy w lutym tego roku i używałam tylko do maja gdyż w lato wolę stosować mgiełki. :)
__________

Jak już wcześniej pisałam uwielbiam mgiełki. Przez ostatnie lata kupowałam je sama lecz w tym roku moja mama stwierdziła, że ona to zrobi. Lubimy podobne zapachy więc nie miałam nic przeciwko. 
Mama zakupiła mi produkt firmy oriflame o zapachu Amazonii. Na początku byłam lekko przerażona ale stwierdziłam: Co mi tam, spróbuję! :)
I powiem Wam, całe szczęście! Zapach jest świeży i lekki. Podobny do zapachu powyższych perfum. 
A oto moja mgiełeczka: 


Osobiście uważam, że mgiełek powinno się używać w porze wiosenno-letniej. Zaś perfum w trakcie jesieni i zimy. Więc już niedługo zacznie się mój sezon na perfumy. 
+
Mały bonus czyli powód tego, jak wpadłam na temat post. :)

Jest to mała próbka perfum, którą dostała moja mama wraz z jakąś przesyłką. :)
__________________________


Jak mogłyście zauważyć powyżej, raczej wolę lekkie i świeże zapachy. 
A Wy ? 
Jakie zapachy lubicie? 
Jakich perfum używacie? 

_____________________


Teraz zabieram się za lekcje. Jutro już piąteczek! W sobotę i niedzielę u mnie w mieście jest Święto Kwiatów Owoców i Warzyw! Mam nadzieję, że zrobię jakieś zdjęcia i wstawię tutaj!
Obiecuję, że zajrzę do Waszych blogów już jutro wieczorkiem. :)
♥♥♥

Bye
♥♥♥

7 komentarzy:

  1. Ja bardziej wolę mgiełki :)

    Oczywiście obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie mam swoich ulubionych, ale zdecydowanie wolę słodkie zapachy :)
    może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mgiełka na pewno pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam mieć kilka buteleczek perfum, przez to mogę psikać się czasem Tym, a innym razem tamtym, lubię różne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię mgiełkę arbuzową;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za miły komentarz c:
    nie bd wypowiadac się na temat perfum, bo się na tym nie nzma i ich nie lubię c:

    OdpowiedzUsuń