poniedziałek, 30 września 2013

BOY DAY! :)

CZEŚĆ!


Piszę dzisiaj bardzo krótko i zwięźle. Nie mogłabym przegapić takiej okazji. 
W końcu dzisiaj 30 września! Dzień Chłopaka. Chyba ich jedyne święto.
A więc chłopcom życzę wszystkiego co najlepsze, dobrych ocen, cudownych dziewczyn, cudownych dziewczyn i jeszcze raz cudownych dziewczyn! ♥♥♥
Niestety w mojej szkole nie jest ono jakoś szczególnie obchodzone. Jedynie możemy sami organizować się w klasach. My w tym roku zrobiłyśmy skromną 'akcję' i  dałyśmy naszym chłopcom czekolady. Stwierdziłyśmy, że nie będziemy pakować się w nic ambitniejszego. Niestety nie mam żadnych zdjęć bo też radości wielkiej nie było. :)



Nie mam chłopaka więc dzień płci przeciwnej zakończył się w szkole. :)

W waszych szkołach dzień chłopaka jest huczniej obchodzony?
Co dałyście swoim kolegom z klasy?
A jeśli macie chłopaka to co jemu podarowałyście? 



Osobiście uważam, że najlepszym prezentem dla swojego chłopaka jest to, że przyjdzie się do niego i spędzi się z nim dzień. Nie ważne czy w domu, na dworze czy w kawiarni. Najważniejsze jest to żeby być razem. :)



Ooo...♥

dashuri1:

<3







Wracam do nauki.
Dobranoc. :*

3 komentarze:

  1. cudowne zdjęcia!
    ehh, chłopcy by pewnie jednak woleli prezent :C

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice photos :)
    Thanks for visit. xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja swojemu chłopakowi podarowałam perfumy <3

    Obserwuję i zapraszam do mnie :*
    www.gabusiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń