czwartek, 19 września 2013

Macarons! ♥♥♥

Cześć! ^^
Drugi dzień chorowania i siedzenia w domu.
Już od dawna szukałam w internecie francuskich makaroników. Pewnie większość z Was już o nich słyszała, a jeśli nie to zaraz postaram się Was bliżej zapoznać z tym tematem. :)


Makaroniki ~~
 francuskie, malutkie, migdałowe beziki, które są łączone ze sobą w pary i przekładane najróżniejszymi kremami. We Francji można je dostać w różnych smakach, kolorach i wielkościach.

Według mnie są to prześliczne małe ciasteczka. Niestety nigdy nie
miałam okazji ich spróbować więc nie potrafię się wypowiedzieć 
na ich temat. Z tego co słyszałam to ludzie albo się nimi zachwycają albo mówią, że to nie jest nic specjalnego. Na facebook'u znalazłam pewną stronę, która miała otwierać sklep internetowy i sprzedawać w nim ponoć, pyszne makaroniki. Napisałam do nich tydzień temu lecz do tej pory nie uzyskałam żadnej odpowiedzi. :c 

Może zaraz w komentarzach napiszecie, że są sklepy w których można je kupić. Stoiska są w niektórych warszawskich galeriach, jedno jest również w łódzkiej manufakturze. (może jest ich więcej w Polsce ale te są najbliżej) Niestety nie mieszkam w żadnej z tych miejscowości. :c

 
                                     Oto kilka makaronikowych inspiracji:







A Wy próbowałyście francuskich makaroników?

Smakowały Wam?  :)

Może wiecie jak jeszcze można je zdobyć ?

7 komentarzy:

  1. I simply love macarons. I probably couldn't pick just one favourite flavour, I like them all! :D xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo smaczne, trudno wybrać ulubionego;)

    OdpowiedzUsuń
  3. aww!

    http://okno-buntowniczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. oho, pierwszy raz słyszę o czymś takim, wyglądają przesłodko, ciekawe jak smakują ;D nie widziałam ich w żadnym sklepie niestety ;(
    bere-nika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zostałaś nominowana do LBA!
    gratuluję, a więcej znajdziesz na: bere-nika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jadłam makaroniki, są bardzo słodkie, ale bardzo dobre :) Widziałam je do kupienia w Złotych Tarasach jesli dobrze pamietam, ale ceny z kosmosu :P
    Ostatnio widziałam przepis na nie tutaj, na blogu kulinarnym :) http://www.mojewypieki.com/przepis/malinowe-makaroniki może się przyda :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń