środa, 18 września 2013

18.09.213 :)

 Hej, hej! :)
Piszę do Was w środę o godzinie 11:30! Tak, to może oznaczać tylko jedno. Jestem chora. Miałam mieć dzisiaj 4 kartkówki i uczyłam się na nie przez dwa dni. Wszystko psu w dupę. Myślę, że jutro też nie będzie mnie w szkole. Jeszcze nie wiem co w piątek. W każdym razie w przyszłym tygodniu będę musiała to wszystko zaliczać więc jestem lekko wkurzona. Jedyne plusy to to, że mogę się jeszcze lepiej przygotować oraz, że mogę coś tutaj naskrobać.
 W miniony weekend w moim mieście odbyło się Święto Kwiatów Owoców i Warzyw (SKOiW). Święto wypadło całkiem dobrze. W sobotę uczestniczyłam w paradzie, która otwierała święto. Byłam tam w roli wolontariusza. Niestety z samej parady nie mam żadnych zdjęć. Jeśli coś się pojawi to postaram się wstawić. :)
Po paradzie i roznoszeniu ulotek poszłam do domu, przebrałam się i wyszłam z koleżankami. Chodziłyśmy po straganach, jeździłyśmy na karuzeli, byłyśmy na wyborach kwiatu. Oczywiście święto nie obyło się bez ciągłego jedzenia, a to orzeszków, a to kebsa i innych niezdrowych pyszności. :)


Trochę zdjęć:
GOFERY ♥♥♥
Nerkowce w karmelu. ♥

Balloon. ♥ Hello Kitty.♥

W niedzielę niestety nie poszłam na święto bo bardzo padało. Jednak ludzie, którzy byli na koncertach mówią, że było świetnie więc żałuję. To chyba będzie na tyle jeśli chodzi o święto. :)


                                                      Dzisiaj mama przywitała mnie tak:

____________________________________________________

A Wy jakoś trzymacie się w ten trudny okres jesienny?Chorujecie i siedzicie w domu czy dzielnie uczycie się w szkole ?

Xoxo ♥

3 komentarze:

  1. Masz bardzo fajny blog, przejrzałam kilka wpisów, podoba mi się :) Zdrowiej :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście ze się "uczymy" haha :D
    życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. bo teraz sezon na katar ;/ zdrowia życzę!:)

    OdpowiedzUsuń