poniedziałek, 9 grudnia 2013

HIII! Trzymajcie kciuki! :)

Hej, Cześć!
Na początku chcę bardzo poprosić, żebyście przeczytały całego posta! :)
Post o moich zakupach miał być w sobotę ale ostatnio codziennie się uczę i nie mam na nic czasu. :O
A więc dzisiaj krótko zwięźle i na temat:



Stradivarius ♥

H&M

ZARA

Nie pamiętam. :c
Wiem, że spodnie nie wyglądają na najpiękniejsze na świecie. Lecz na żywo te z ZARA są śliczne!


A tak chodziłam w domku w weekend
bluza i dres - PUMA

Mój dzisiejszy dzionek był bardzo miły i przyjemny! Była to tzw. "cisza przed burzą" gdyż od jutro zaczynają się u mnie próbne testy gimnazjalne. Wszyscy mi mówią, żebym się nie stresowała ale ja nie potrafię. :c
Więc z całego serduszka proszę Was, żebyście trzymały jutro za mnie kciuki. 
♥♥♥

2 komentarze:

  1. śliczne ciuszki :)))) ja próbne mam dopiero od stycznia :))) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh ja też mam próbne ;/
    Trzymam kciuki jeszcze za jutro i czwartek :)

    OdpowiedzUsuń