sobota, 28 grudnia 2013

Christmas house! :)

Wreszcie zrobiłam wszystkie zdjęcia, spokojnie usiadłam i mogę Wam przedstawić dekoracje. Może nie są one tak ogromne jak w poprzednich latach ale myślę, że jest całkiem nieźle. Jeszcze raz przepraszam za tą świąteczną nieobecność ale nawet nie miałam czasu, żeby spokojnie usiąść przy laptopie i coś tutaj naskrobać. A więc nadrabiam! 

                                                        Duży pokój :)

                                       



Mój pokój :)
























To by było na tyle.
Teraz lecę oglądać jakiś film!
Dobrej nocy. ♥

5 komentarzy:

  1. bardzo ładnie ustrojony dom ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne ozdoby i piękna choineczka :)))
    // klikniesz na moim blogu w baner tideshe? To dla mnie ważne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna choinka, dodatki i w ogóle! :)

    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam x

    OdpowiedzUsuń