sobota, 8 lutego 2014

Przypominamy się :)

Hej!
Jeju, jak dawno mnie tutaj nie było! Ferie skończyły mi się już w zeszłym tygodniu i nawet nie miałam chwili, aby tutaj wejść. Jednak szybko to nadrabiam i zaraz zajrzę na Wasze blogi. :)
Co u mnie? 

  •  Ostatnio trochę się dzieje. Jeśli ktoś pamięta, moim planem na ferie było, bycie fit. Niestety wszystko skończyło się fiaskiem. Specjalnie mnie to nie zdziwiło, gdyż moja osoba słynie z tego, że ma słomiany zapał do robienia wszystkiego! Jedyną aktywnością fizyczną były treningi siatkówki w drugim tygodniu. :c Co nie zmienia faktu, że nie jestem zadowolona ze swojej figury (tuszy) <?> Więc jakimś cudem chcę, do 1 lipca mieć płaski brzuszek! Jeśli ktoś ćwiczy (mięśnie brzucha) to bardzo proszę o pomoc. Ćwiczenia lub strony na których mogę je znaleźć zostawcie w komentarzach. Będę Wam bardzo wdzięczna!
  • W ciągu ostatniego tygodnia poznałam kilka osób z czego jestem bardo zadowolona! Od kilku <lat> mam swoje dwie przyjaciółki i paczkę znajomych. W ostatnich miesiącach brakowało mi kogoś nowego, a tu dzięki jednemu koledze poznałam kilka ciekawych osób z którymi chciałabym utrzymać dłuższy kontakt. 
  • Gdy mój tata wrócił z zebrania z rodzicami i powiedział mi jakie są kryteria, żeby dostać się do szkoły licealnej, złapałam się za głowę. Więc w ciągu tego półrocza niestety będę musiała poświęcać więcej czasu nauce więc blog może trochę ucierpieć. :c
                                            
    To by było tyle.
    Buziaki! :*

3 komentarze: