piątek, 14 lutego 2014

Valentines ♥

WALENTYNKI
Sztuczne? Prawdziwe? Głupie? Ciekawe? Lubicie? Nie lubicie? Obchodzicie czy nie?

Ja dnia św. Walentego jeszcze nigdy nie obchodziłam i póki co też się na nic nie zanosi.
Mimo to nigdy nie krzywię się na widok zakochanych ponieważ uważam, że są wspaniali!
Nie uważam, że jest to kiczowate święto. Można je porównać do Dnia Mamy czy Babci.
Jednak w okazywaniu swoich uczuć nie można ograniczać się tylko do tego jednego dnia!
Jeśli już mamy przy sobie tą ukochaną osobę to pokazujmy jej to jak ją kochamy przez 365 dni! Przecież nie zawsze musi to być coś wielkiego, czasem wystarczy zwykły buziak lub obecność.

Wszystkim ZAKOCHANYM życzę jeszcze więcej miłości i wzajemnego zrozumienia!

A teraz 12398290 walentynkowych zdjęć, które uwielbiam!
















 A do dziewczyn, które nie są z związku! Pamiętajcie nie zajadajcie się słodyczami!
Ten i następne dni poświęćmy na ćwiczenia! To DUŻO bardziej Nam się przyda! ♥


Buziaki! 

10 komentarzy:

  1. Śliczne inspiracje ^^
    www.milionioliwka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jeszcze nigdy nie obchodziłam walentynek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubię walentynek ;p

    l0vetight.blogspot.com / zapraszam, obserwujemy? odp. u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię Twój blog więc byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała :*

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jestem osobą która nie lubi oraz nie obchodzi walentynek
    ZAPRASZAM DO MNIE
    http://cukkii-cukkiii.blogspot.com/
    OBSERWUJE I CZEKAM NA REWANŻ

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia : )
    Obserwuję ; )

    juliett-ofc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog, godzien obserwacji i odwiedzin!
    Zapraszam do mnie na konkurs w którym można wygrać Air Max!
    madiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze podchodziłam do tego święta neutralnie, w tym roku je obchodziłam :), było miło i sympatycznie. Tendencja jest według mnie taka: Jak ktoś jest sam to przeważnie narzeka na to święto, a jak ktoś ma tą drugą połówkę to jest cały w skowronkach....
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie - Malwina :)

    OdpowiedzUsuń