wtorek, 25 lutego 2014

Dzisiaj moje święto! :D

Cześć Wam Wszystkim!
Wczoraj byłam na spotkaniu ze Zbigniewem Bródką w Domaniewicach! Wróciłam do domu ok. 23. Byłam padnięta, a dzisiaj czekała mnie w szkole kartkówka z matematyki i sprawdzian z angielskiego więc postanowiłam sobie odpuścić bo wiedziałam, że i tak niczego się nie nauczę. Więc tak od 10 siedzę w domu, staram się uczyć i przeglądać Wasze blogi. :)
Dzisiaj kończę 16 lat, które jak to mój tata rano śpiewał minęło jak jeden dzień.
Już o 00:01 dostałam pierwszego smsa z życzeniami i tak lecą one już powoli cały dzień przez smsy, facebooka i oczywiście na żywo. Uważam, że każdy powinien obchodzić swoje urodziny gdyż jest to nasze osobiste święto, którego nikt nam nigdy nie odbierze. Tak więc ja spotykam się w piątek wieczorem z przyjaciółkami u mnie w domu. Mam nadzieję, na długie pogaduchy i pyszne jedzonko.
W sobotę powinno pojawić się tutaj kilka zdjęć z tego "wielkiego" wydarzenia. :)


Tatuś pamiętał ♥

 Na koniec moje "piękne" zęby. :D
Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz