wtorek, 11 lutego 2014

This place :)

Hej!
Właśnie kończę robić prezentację na jutrzejszą geografię. Dotyczy Chorwacji. Kraju w którym byłam na wakacjach dwa lata temu. Gdy robiłam pracę, wzięło mi się na wspominki. Zaczęłam oglądać zdjęcia z wyjazdu, których jest 12344303948. Co najlepsze mam nawet 5 płyt z poskręcanymi filmami z wyjazdu. Gdy wujek nakręcał wszystko i wszystkich wydawało mi się to głupie ale teraz wiem, że za kilka lat chętnie obejrzę sobie kilka filmów. 









Bardzo tęsknię za tymi miejscami. Chętnie wróciłabym tam kiedyś. ♥
Buziaki i pozytywnego tygodnia życzę! :)

6 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia : )
    Co powiesz na wzajemną obserwację?

    Pozdrawiam ;*
    juliett-ofc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia, też byłam w Chorwacji, chyba 3 lata temu.. albo 4.. nie pamietam xd W każdym razie byłam i mi się bardzo podobało :) A tym roku prawdopodobnie znowu tam pojadę :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    ♥ Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post i blog :)
    Zapraszam do mnie może akurat Ci się spodoba ( zachęcam do ZAOBSERWOWANIA)
    key-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie podróże, zdjęcia i filmy z nich... ach wspomnienia ;) Mam takich mnóstwo ;)

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjecia! :)

    Zajrzysz?
    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Musiało być świetnie! <3

    http://mimblox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń