niedziela, 26 stycznia 2014

Zakupy ♥

Hej!
Nie mogę uwierzyć, że już minął tydzień ferii. Teraz zaczną się treningi i trzeba będzie poświęcić trochę czasu nauce. :c
Mniejsza z tym! Ostatnio gdy siedziałam w domu znalazłam stronę vinted. Patrząc na ceny ubrań, które można tam kupić, od razu się zalogowałam! Znalazłam trzy sweterki i zaraz zamówiłam. Doszły dwa dni po wysłaniu przelewu! Mogę Wam serdecznie polecić tą stronę!

SWETERKI :)

                                     





A to jeszcze swterek z piątkowego wypadu do Łodzi z Olą. :)
                                     


Piękne my ♥

Buziaki :*



4 komentarze:

  1. Śliczne sweterki i bardzo ładnie wyszłyście na ostatnim zdjęciu ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne sweterki:)
    Ciekawy blog +obserwuję i liczę na rewanż :)

    http://alosojosdemilente.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te sweterki :) Najbardziej podoba mi się ten szary z serduszkami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne sweterki!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post ! :*

    OdpowiedzUsuń