czwartek, 17 kwietnia 2014

Sukienkowo ♥

Hej, hej!
Dzisiaj będzie o moich inspiracjach na lato! Uwielbiam sukienki. W zeszłym roku kupiłam sobie kilka ale niestety po obozie z nich wyrosłam. Więc w tym roku mam zamiar zakupić trochę ponieważ według mnie jest to idealny strój na ciepłą pogodę. Niestety nie mogę kupować ich przez internet ponieważ moja figura mi na to nie pozwala, nad czym bardzo ubolewam. Ostatnio byłam na zakupach i już jedna sukienka zawitała do mojej szafy, i czeka na lipiec. Mam nadzieję, że do wakacji będę ich miała przynajmniej pięć. Drugą inspiracją są kapelusze. Mieszkam w małym mieście i boję się, że nawet czymś takim będę zwracała na siebie zbyt dużą uwagę ale co tam! Najważniejsze, żebym czuła się dobrze w tym co noszę. 

inspiracje











A Wy jakie ubrania lubicie nosić latem?
Może też uwielbiacie sukienki? 

♥♥♥

1 komentarz:

  1. Kocham sukienki, ciesze sie ze juz z nich nie wyrastam, bo niektore co prawda wychodza z mody, ale czesc zostaje na kolejny sezon :)
    Sukienki sa genialne i super kobiece! a obecnie modne fasony bardzo mi pasuja!
    Pozdrawiam!!!
    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń