poniedziałek, 21 kwietnia 2014

EASTER :D

Hej!
Święta Wielkiej Nocy są moimi ulubionymi! Najczęściej jest już ciepło, jeździ się do rodziny i można posiedzieć na świeżym powietrzu. W tym roku, ( z resztą jak zawsze) 1 dzień świąt spędziłam u babci. Zaczęliśmy od szukania słodyczy na działce, później było wspólne śniadanko, obiad i kolacja. Poświęciłam cały swój dzień tylko i wyłącznie dla rodziny. Starałam się nie myśleć o nadchodzących ogromnymi krokami egzaminach. Udało mi się to w stu procentach. Nawet przez chwilę nie myślałam o nauce. Myślę, że mimo jednej nieprzyjemnej przygody która mnie wczoraj spotkała to mogę zaliczyć te święta do jak najbardziej udanych! Dzisiaj siedzę w domku, robię testy. Może za godzinkę zbiorę się i wyjdę na trochę z koleżankami, żeby się trochę odstresować.

        Chodzimy i szukamy :)



Rano myślałam, że nie wygramolę się ze sterty ubrań, które były dosłownie wszędzie, w moim pokoju. Jednak po długim przymierzaniu zdecydowałam się na taki strój.
Prosty i wygodny







W moim pokoju też mam świąteczny klimat. :)


A jak Wam mijają święta?
Mam nadzieję, że w równie cudownej atmosferze jak moje.
♥♥♥♥♥


3 komentarze: