poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Sportowo! :)

Hej!
Właśnie wróciłam od lekarza. Dowiedziałam się, że mam anginę ropną i cały tydzień spędzę w domu. Nie jest to dla mnie najlepsza informacja. Za dwa tygodnie mam egzaminy. Mam nadzieję, że robienie testów w domu i dużo, dużo nauki będzie dobrym przygotowaniem.
Dobrze ale ja nie o tym. :)
1 kwietnia szóstoklasiści pisali swój test, a że w mojej szkole mieści się podstawówka i gimnazjum, musieliśmy opuścić szkołę. Dyrekcja zorganizowała nam Dzień Sportu na hali sportowej. Niestety moja klasa zajęła ostatnie, czwarte miejsce ale bardzo dobrze się bawiliśmy. Gra była naprawdę na wysokim poziomie. Teraz kilka zdjęć. :)










Póki co odpoczywam i przeglądam Wasze blogi. ♥

3 komentarze:

  1. Oj tak ja też muszę się zabrać za testy.. Zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie umiem grac w siatke,ale spoko sie oglada:d

    i zapraszam też do komentowania u siebie, jeśli chcesz to możemy wspólnie zaobserwować;)
    www.desirrrre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń