piątek, 11 kwietnia 2014

My body :)

Hej!
Dzisiaj przychodzę do Was z nowym produktem, który pojawił się w rossmannie. Jest to cukrowy peeling do ciała tutti frutti, brzoskwinia&mango. Myślę, że mogę Wam go serdecznie polecić. Mimo że, stosuję leki przepisane od dermatologa to czasem pozwalam sobie na użycie tego peelingu. Jest to cudowne odświeżenie skóry.  Jednak najlepszy jest zapach produktu. Muszę przyznać, że dawno nie używałam czegoś co tak świeżo i przyjemmnie pachnie. :)

              




Jeszcze raz serdecznie polecam!
bye ♥

9 komentarzy:

  1. Wow :) nigdy o nim nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę koniecznie wypróbować :))

    mimblox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. dodałam do obserwowanych tak jak prosiłaś, liczę na rewanż:*
    a co do postu, ja uwielbiam je! u mnie w rossmanie jest tyle zapachów, że nigdy nie mogę się zdecydować jaki wybrać;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wypróbować ;) świetny post!

    http://marttfashion.blogspot.com/2014/04/elegant.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Such a sweet product- it looks exactly like that- good enough to eat ;) xx Maja

    http://modern-muffin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam tego produktu, ale miałam masło do ciała tej samej firmy i musze powiedzieć ze rownież cudownie pachnial :)
    obserwuje i liczę na rewanż :*
    amimitte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje się być bardzo fajny, z chęcią kupię : )

    OdpowiedzUsuń