wtorek, 20 maja 2014

Mom's day is coming!

Jestem osobą, która lubi robić wiele rzeczy na ostatnią chwilę przez co nie zawsze mam wszystko przygotowane w stu procentach. W tym roku jest inaczej! Jako iż moja mama jest dla mnie najważniejszą osobą, postaram się aby jej święto było wyjątkowe! Razem z siostrą już wzięłyśmy się za przygotowania. Nie wiem jak dla Was ale dla mnie to bardzo wcześnie. Mam dwa pomysły, które realizuję. Jednym z nich jest wizyta u ulubionej kosmetyczki mojej mamy. Prezent miał być dany dopiero 26 maja ale z racji tego, że 25 idziemy na komunię, dałyśmy go już dzisiaj! Mama była zachwycona i  mile zaskoczona! 


                                

        


A co Wy dajecie swoim mamusiom ?

4 komentarze:

  1. nie mam jeszcze pomysłu na prezent ;/

    Dodasz komentarz? :*
    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/05/szacunek-za-szacunek.html

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dalam jej takie czekoladki z wycieczki, sama tez troche zjadlam :D
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam jeszcze pomysłu na na prezent ;/
    za to ty masz fajny :)

    OdpowiedzUsuń