poniedziałek, 26 maja 2014

Chocolissimo na Dzien Mamy!



Stwierdziłam, że produkt z chocolissimo będzie idealny na tak ważny dzień jakim jest 
Dzień Matki ! 
Myślę, że dokonałam słusznego wyboru. Gdy dzisiejszego ranka przybiegłam i wręczyłam pudełeczko czekoladek mojej mamie, jej mina mówiła wszystko. Myślę, że okropny dzień jakim jest poniedziałek, nie mógł się rozpocząć lepiej niż od otrzymania takiego słodkiego upominku! Mam nadzieję, że w przyszłym roku uda mi się zrobić coś co równie ją zaskoczy i ucieszy! 







A co Wy dałyście swoim mamom ?
:)

3 komentarze:

  1. Świetny prezent, te czekoladki wyglądają przepysznie ♥
    Ja dałam mamie storczyka i czekoladę oraz własnoręczny prezent :)

    endrie-katrin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne! same czoko wyglądają uroczo a i opakowanie super:)

    OdpowiedzUsuń